Politica de confidentialitate

Prezenta Politica de Confidentialitate („Politica”) cuprinde o informare si se refera la datele personale colectate prin site-ul www.skipperacademy.ro

1.  Scopul

Datele personale” sau ”informatiile personale” sunt orice fel de element de date care ne permit sa identificam o persoana. Prelucrarea datelor cu caracter personal este guvernata de catre Regulamentul 679/2016 privind protectia datelor cu caracter personal (”GDPR”) si Legea nr. 190/2018.

Acest document evidentiaza: (a) datele cu caracter personal pe care le colectam, (b) cum intentionam sa folosim aceste date si (c) ce drepturi au persoanele vizate in legatura cu aceste date si cu prelucrarea lor.

2.  Cine controleaza datele personale si cum putem fi contactati?

Potrivit legislatiei,  Maria Nautic SRL, este operator de date cu caracter personal. Pentru ca datele cu caracter personal sa fie prelucrate in siguranta, am depus toate eforturile sa implementam masuri rezonabile pentru a proteja informatiile personale.

Potrivit legislatiei, persoana fizica beneficiara a serviciilor noastre sau persoana aflata in orice fel de relatie cu compania noastra, este o persoana vizata”, adica o persoana fizica identificata sau identificabila. Pentru a fi complet transparenti in privinta prelucrarii de date cu caracter personal si pentru a permite exercitarea cu usurinta, in orice moment, a drepturilor persoanelor vizate, am implementat masuri pentru facilitarea comunicarii.

2.1. Datele noastre de contact

Denumire Maria Nautic SRL
Sediul social str. Tudor Vladimirescu 67, Camera1, Jud. Ilfov
Cod unic identificare 38454993
Telefon: 0747.547.737
E-mail contact@skipperacademy.ro

In masura in care sunt nelamuriri, observatii sau reclamatii cu privire la noi sau la datele personale pe care le prelucram, putem fi contactati oricand printr-un e-mail la adresa de mai sus.

2.2. Datele autoritatii de supraveghere

In situatia in care apar probleme sau neclaritati cu privire la prelucrarea datelor personale, va rugam sa ne trimiteti mai intai o cerere la adresa mentionata anterior – vom depune toate eforturile pentru a rezolva cererea in cel mai scurt timp, pe cale amiabila.

De asemenea, se poate depune o plangere la autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal. Pentru Romania, datele de contact sunt mai jos:

Nume Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
Adresa B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania
Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212
E-mail anspdcp@dataprotection.ro

3. Ce informatii colectam?

  • Numele complet
  • Date de contact: telefon, email
  • CNP (este necesar doar pentru Diploma)
  • Adresa de domiciliu (pentru facturare)
  • Date bancare (aferente platilor)
  • Adresa IP (accesari online)
  • Imagini foto/video (in baza consimtamantului)
  • Semnatura
  • ID retele de socializare (ex: Facebook, Instagram, etc – cand interactionai cu noi in aceste platforme online)

4. Cum colectam informatiile?

Colectam datele personale ale utilizatorilor – direct de la persoana vizata, atunci cand suntem contactati prin formularele din site, pe email sau telefonic.

5.  Care este scopul si temeiul legal pentru prelucrarea datelor personale?

Vom folosi informatiile/datele personale in urmatoarele modalitati pe baza urmatoarelor temeiuri legale:

Datele Personale Scop Temei Legal

 

 

numele complet

adresa de e-mail

 

 

Contactarea pentru transmiterea informatiilor solicitate

 

Interes legitim: pentru a raspunde la intrebarile si mesajele pe care le primim si pentru a pastra evidenta corespondentei.

 

 

numele complet

adresa de e-mail

numar de telefon

 

 

Inscriere curs

 

Incheierea unui contract: prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract;

 

 

numar de telefon

 

Creare grup WhatsApp – comunicari

 

Interes legitim: facilitarea comunicarilor pentru sesiunea de curs si pastrarea legaturii intre cursanti dupa absolvirea cursului.

 

 

numele complet

adresa de domiciliu

date bancare

 

Emiterea si incasarea facturilor

 

Incheierea unui contract: prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract;

 

nume complet

CNP

Localitatea de domiciliu

 

 

Emiterea diplomei dupa absolvirea cursului

 

Incheierea unui contract: prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract;

 

 

nume complet

CNP

 

Transmiterea catre ANR a datelor absolventilor

 

Interes legitim: datele sunt transmise in vederea programarii la examenul teoretic care se sustine in cadrul ANR.

 

 

imagini foto/video

Documentarea foto/video a activitatilor de la curs – promovare in mediul online  

Consimtamant explicit.

 

 

 

adresa de email

 

Abonarea la newsletter

 

Consimtamant exprimat prin bifarea casutei si transmiterea adresei de email.

 

nume complet

 

Fisa de prezenta din ziua cursului

 

Interes legitim: verificarea daca s-au prezentat la curs toate persoanele inscrise.

 

 

nume complet

 

Chestionar satisfactie

 

Interes legitim: obtinerea informatiilor cu privire la gradul de satisfactie al cursantilor.

 

 

Imagini video

Supraveghere video in incita birourilor si salilor de curs  

Interes legitim: masuri de securitate

 

 

ID retele de socializare (ex:Facebook, Instagram, etc)

Poza profil

 

 

Comunicari

 

Interes legitim: cand interactionai cu noi in aceste platforme online

 

Adresa de email sau ID skype/etc

Poza profil

 

Cursuri online – partea teoretica

Incheierea unui contract: prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract;

 

6. Daca nu se furnizeaza aceste informatii?

Nu sunteti obligati sa ne furnizati datele personale; cu toate acestea, daca alegeti sa nu o faceti, nu vom putea presta serviciile contractate.

7. Cum protejam aceste informatii?

Intelegem cat de importanta este securitatea datelor personale si luam masurile necesare pentru a proteja clientii/partenerii nostri si alte persoane ale caror date le prelucram, de accesul neautorizat la datele personale, precum si de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucram in activitatea curenta.

Am implementat urmatoarele masuri tehnice si organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:

  • Masuri fizice si electronice de securitate. Am implementat masuri de securitate pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenintari la securitatea acestora.
  • Minimizarea datelor. Ne asiguram ca datele cu caracter personal pe care le prelucram sunt limitate doar la cele necesare, adecvate si relevante pentru scopurile declarate in aceasta politica.
  • Restrangerea accesului la date. Incercam sa restrangem cat mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucram la minimul necesar: angajati, colaboratori si alte persoane care au nevoie sa acceseze aceste date pentru a le prelucra si a duce la indeplinire un serviciu. Partenerii si colaboratorii nostri sunt supusi unor obligatii stricte de confidentialitate (fie statutare, fie legale).
  • Masuri tehnice specifice. Utilizam tehnologii care sa asigure securitatea clientilor/partenerilor nostri, incercand intotdeauna sa implementam solutii optime pentru protectia datelor.
  • Asigurarea exactitatii datelor tale. Cateodata este posibil sa solicitam confirmarea exactitatii sau actualizarea datelor pentru a fi siguri ca ele reflecta realitatea.
  • Instruirea personalului. Instruim personalul cu privire la legislatia si cele mai bune practici in domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal.
  • Anonimizarea datelor. Acolo unde putem, incercam pe cat posibil sa anonimizam/pseudonimizam datele cu caracter personal pe care le prelucram, astfel incat sa nu mai putem identifica persoanele la care acestea se refera.

8. Cu cine impartasim datele personale?

Furnizorii/partenerii nostri de servicii vor avea acces la informatiile personale. Aceasta este necesara pentru prestarea serviciilor contractate, facturarea si achitarea acestora.

Furnizorii/partenerii nostri sunt urmatorii:

  • Net Development Softweb SRL – servicii suport si mentenanta site;
  • Marketing Deck Global SRL – servicii promovare
  • EuroPayment Services SRL – servicii plati
  • Smartbill – servicii facturare
  • HR Consulting International SRL – servicii contabilitate
  • Afaceri cu Sens SRL – servicii comunicare si marketing
  • Trihaus Community SRL – inchiriere spatiu
  • Google – servicii email si cloud
  • Zoom/Skype/Microsoft Teams – conferinte online
  • Fotografi
  • Autoritatea Navala Romana

Vom putea fi nevoiti sa furnizam datele personale catre urmatorii in anumite circumstante limitate:

  • Consultanti externi (precum avocati);
  • Autoritati publice sau organisme judiciare.

In orice moment vom decide sa acordam acces la datele cu caracter personal catre altcineva, ne vom asigura ca exista metode de securitate adecvate implementate pentru a proteja confidentialitatea.

9. Vor fi datele personale transferate in afara SEE?

Prin natura obiectului de activitate, nu va fi necesar sa tranferam date cu caracter personal in afara SEE. Daca pe cale de exceptie se va intampla acest lucru, vom implementa proceduri adecvate si aprobate pentru a asigura protectia datelor, a drepturilor si libertatilor  fundamentale in timp ce datele personale ale persoanelor vizate se afla in afara SEE.

10. Cat timp stocam datele personale?

Informatiile privind plata serviciilor contractate vor fi pastrate pentru o perioada de 10 ani, conform termenului legal.  Toate celelalte date vor fi pastrate in medii securizate timp de 5 ani, dupa care vor fi sterse.

Uneori, este posibil sa avem nevoie sa tinem o copie a datelor personale pentru o perioada mai lunga de timp, in cazul unei dispute, pentru a investiga bresele de securitate sau pentru a ne conforma obligatiilor legale. Nu vom stoca datele personale pentru mai mult decat este necesar.

In toate cazurile, informatiile cu caracter personal vor fi sterse/anonimizate in mod securizat odata ce perioada de stocare descrisa mai sus a expirat.

11. Drepturile persoanelor vizate?

  • dreptul de a fi informat despre cum colectam si folosim aceste date (informatii pe care le gasiti in aceasta politica de informare);
  • dreptul de a avea acces la informatiile pe care le detinem;
  • dreptul de a rectifica datele daca sunt incorecte/inexacte/incomplete;
  • dreptul de a ne cere stergerea datelor;
  • dreptul de a primi o copie de pe orice informatii detinem;
  • dreptul de opozitie la prelucrarea datelor personale in scopurile enumerate anterior. Cu toate acestea, nu este un drept absolut, ci suporta anumite limitari.

Va puteti exercita oricare dintre aceste drepturi printr-un email la adresa contact@skipper academy.ro sau prin scrisoare recomandata transmisa la sediul nostru social mentionat la articolul 2.1.

12. Consimtamant

Acolo unde consimtamantul este folosit pentru prelucrarea datelor, aveti dreptul de a retrage consimtamantul in orice moment si de a solicita oprirea prelucrarii datelor personale.

Va vom informa despre implicatiile acestui fapt si vom urma optiunile comunicate in acest sens.

13. Schimbari la aceasta politica de informare

In masura in care vom considera ca este necesara o schimbare a regulilor de confidentialitate, vom publica respectivele modificari in aceasta pagina spre informare.