Politica de confidentialitate
Prezenta Politica de Confidentialitate („Politica”) cuprinde o informare si se refera la datele personale colectate prin site-ul www.skipperacademy.ro
1. Scopul
”Datele personale” sau ”informatiile personale” sunt orice fel de element de date care ne permit sa identificam o persoana. Prelucrarea datelor cu caracter personal este guvernata de catre Regulamentul 679/2016 privind protectia datelor cu caracter personal (”GDPR”) si Legea nr. 190/2018.
Acest document evidentiaza: (a) datele cu caracter personal pe care le colectam, (b) cum intentionam sa folosim aceste date si (c) ce drepturi au persoanele vizate in legatura cu aceste date si cu prelucrarea lor.
2. Cine controleaza datele personale si cum putem fi contactati?
Potrivit legislatiei, Maria Nautic SRL, este operator de date cu caracter personal. Pentru ca datele cu caracter personal sa fie prelucrate in siguranta, am depus toate eforturile sa implementam masuri rezonabile pentru a proteja informatiile personale.
Potrivit legislatiei, persoana fizica beneficiara a serviciilor noastre sau persoana aflata in orice fel de relatie cu compania noastra, este o „persoana vizata”, adica o persoana fizica identificata sau identificabila. Pentru a fi complet transparenti in privinta prelucrarii de date cu caracter personal si pentru a permite exercitarea cu usurinta, in orice moment, a drepturilor persoanelor vizate, am implementat masuri pentru facilitarea comunicarii.
2.1. Datele noastre de contact
Denumire |
Maria Nautic SRL |
Sediul social |
str. Tudor Vladimirescu 67, Camera1, Jud. Ilfov |
Cod unic identificare |
38454993 |
Telefon: |
0747.547.737 |
E-mail |
contact@skipperacademy.ro |
In masura in care sunt nelamuriri, observatii sau reclamatii cu privire la noi sau la datele personale pe care le prelucram, putem fi contactati oricand printr-un e-mail la adresa de mai sus.
2.2. Datele autoritatii de supraveghere
In situatia in care apar probleme sau neclaritati cu privire la prelucrarea datelor personale, va rugam sa ne trimiteti mai intai o cerere la adresa mentionata anterior – vom depune toate eforturile pentru a rezolva cererea in cel mai scurt timp, pe cale amiabila.
De asemenea, se poate depune o plangere la autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal. Pentru Romania, datele de contact sunt mai jos:
Nume |
Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal |
Adresa |
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania |
Telefon: |
+40.318.059.211 sau +40.318.059.212 |
E-mail |
anspdcp@dataprotection.ro |
3. Ce informatii colectam?
- Numele complet
- Date de contact: telefon, email
- CNP (este necesar doar pentru Diploma)
- Adresa de domiciliu (pentru facturare)
- Date bancare (aferente platilor)
- Adresa IP (accesari online)
- Imagini foto/video (in baza consimtamantului)
- Semnatura
- ID retele de socializare (ex: Facebook, Instagram, etc – cand interactionai cu noi in aceste platforme online)
4. Cum colectam informatiile?
Colectam datele personale ale utilizatorilor – direct de la persoana vizata, atunci cand suntem contactati prin formularele din site, pe email sau telefonic.
5. Care este scopul si temeiul legal pentru prelucrarea datelor personale?
Vom folosi informatiile/datele personale in urmatoarele modalitati pe baza urmatoarelor temeiuri legale:
Datele Personale |
Scop |
Temei Legal
|
numele complet
adresa de e-mail
|
Contactarea pentru transmiterea informatiilor solicitate |
Interes legitim: pentru a raspunde la intrebarile si mesajele pe care le primim si pentru a pastra evidenta corespondentei.
|
numele complet
adresa de e-mail
numar de telefon
|
Inscriere curs |
Incheierea unui contract: prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract; |
numar de telefon |
Creare grup WhatsApp – comunicari |
Interes legitim: facilitarea comunicarilor pentru sesiunea de curs si pastrarea legaturii intre cursanti dupa absolvirea cursului.
|
numele complet
adresa de domiciliu
date bancare |
Emiterea si incasarea facturilor |
Incheierea unui contract: prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract; |
nume complet
CNP
Localitatea de domiciliu
|
Emiterea diplomei dupa absolvirea cursului |
Incheierea unui contract: prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract;
|
nume complet
CNP |
Transmiterea catre ANR a datelor absolventilor |
Interes legitim: datele sunt transmise in vederea programarii la examenul teoretic care se sustine in cadrul ANR.
|
imagini foto/video |
Documentarea foto/video a activitatilor de la curs – promovare in mediul online |
Consimtamant explicit.
|
adresa de email |
Abonarea la newsletter |
Consimtamant exprimat prin bifarea casutei si transmiterea adresei de email. |
nume complet |
Fisa de prezenta din ziua cursului |
Interes legitim: verificarea daca s-au prezentat la curs toate persoanele inscrise.
|
nume complet |
Chestionar satisfactie |
Interes legitim: obtinerea informatiilor cu privire la gradul de satisfactie al cursantilor.
|
Imagini video |
Supraveghere video in incita birourilor si salilor de curs |
Interes legitim: masuri de securitate
|
ID retele de socializare (ex:Facebook, Instagram, etc)
Poza profil
|
Comunicari |
Interes legitim: cand interactionai cu noi in aceste platforme online |
Adresa de email sau ID skype/etc
Poza profil |
Cursuri online – partea teoretica |
Incheierea unui contract: prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract;
|
6. Daca nu se furnizeaza aceste informatii?
Nu sunteti obligati sa ne furnizati datele personale; cu toate acestea, daca alegeti sa nu o faceti, nu vom putea presta serviciile contractate.
7. Cum protejam aceste informatii?
Intelegem cat de importanta este securitatea datelor personale si luam masurile necesare pentru a proteja clientii/partenerii nostri si alte persoane ale caror date le prelucram, de accesul neautorizat la datele personale, precum si de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucram in activitatea curenta.
Am implementat urmatoarele masuri tehnice si organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:
- Masuri fizice si electronice de securitate. Am implementat masuri de securitate pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenintari la securitatea acestora.
- Minimizarea datelor. Ne asiguram ca datele cu caracter personal pe care le prelucram sunt limitate doar la cele necesare, adecvate si relevante pentru scopurile declarate in aceasta politica.
- Restrangerea accesului la date. Incercam sa restrangem cat mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucram la minimul necesar: angajati, colaboratori si alte persoane care au nevoie sa acceseze aceste date pentru a le prelucra si a duce la indeplinire un serviciu. Partenerii si colaboratorii nostri sunt supusi unor obligatii stricte de confidentialitate (fie statutare, fie legale).
- Masuri tehnice specifice. Utilizam tehnologii care sa asigure securitatea clientilor/partenerilor nostri, incercand intotdeauna sa implementam solutii optime pentru protectia datelor.
- Asigurarea exactitatii datelor tale. Cateodata este posibil sa solicitam confirmarea exactitatii sau actualizarea datelor pentru a fi siguri ca ele reflecta realitatea.
- Instruirea personalului. Instruim personalul cu privire la legislatia si cele mai bune practici in domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal.
- Anonimizarea datelor. Acolo unde putem, incercam pe cat posibil sa anonimizam/pseudonimizam datele cu caracter personal pe care le prelucram, astfel incat sa nu mai putem identifica persoanele la care acestea se refera.
8. Cu cine impartasim datele personale?
Furnizorii/partenerii nostri de servicii vor avea acces la informatiile personale. Aceasta este necesara pentru prestarea serviciilor contractate, facturarea si achitarea acestora.
Furnizorii/partenerii nostri sunt urmatorii:
- Net Development Softweb SRL – servicii suport si mentenanta site;
- Marketing Deck Global SRL – servicii promovare
- EuroPayment Services SRL – servicii plati
- Smartbill – servicii facturare
- HR Consulting International SRL – servicii contabilitate
- Afaceri cu Sens SRL – servicii comunicare si marketing
- Trihaus Community SRL – inchiriere spatiu
- Google – servicii email si cloud
- Zoom/Skype/Microsoft Teams – conferinte online
- Fotografi
- Autoritatea Navala Romana
Vom putea fi nevoiti sa furnizam datele personale catre urmatorii in anumite circumstante limitate:
- Consultanti externi (precum avocati);
- Autoritati publice sau organisme judiciare.
In orice moment vom decide sa acordam acces la datele cu caracter personal catre altcineva, ne vom asigura ca exista metode de securitate adecvate implementate pentru a proteja confidentialitatea.
9. Vor fi datele personale transferate in afara SEE?
Prin natura obiectului de activitate, nu va fi necesar sa tranferam date cu caracter personal in afara SEE. Daca pe cale de exceptie se va intampla acest lucru, vom implementa proceduri adecvate si aprobate pentru a asigura protectia datelor, a drepturilor si libertatilor fundamentale in timp ce datele personale ale persoanelor vizate se afla in afara SEE.
10. Cat timp stocam datele personale?
Informatiile privind plata serviciilor contractate vor fi pastrate pentru o perioada de 10 ani, conform termenului legal. Toate celelalte date vor fi pastrate in medii securizate timp de 5 ani, dupa care vor fi sterse.
Uneori, este posibil sa avem nevoie sa tinem o copie a datelor personale pentru o perioada mai lunga de timp, in cazul unei dispute, pentru a investiga bresele de securitate sau pentru a ne conforma obligatiilor legale. Nu vom stoca datele personale pentru mai mult decat este necesar.
In toate cazurile, informatiile cu caracter personal vor fi sterse/anonimizate in mod securizat odata ce perioada de stocare descrisa mai sus a expirat.
11. Drepturile persoanelor vizate?
- dreptul de a fi informat despre cum colectam si folosim aceste date (informatii pe care le gasiti in aceasta politica de informare);
- dreptul de a avea acces la informatiile pe care le detinem;
- dreptul de a rectifica datele daca sunt incorecte/inexacte/incomplete;
- dreptul de a ne cere stergerea datelor;
- dreptul de a primi o copie de pe orice informatii detinem;
- dreptul de opozitie la prelucrarea datelor personale in scopurile enumerate anterior. Cu toate acestea, nu este un drept absolut, ci suporta anumite limitari.
Va puteti exercita oricare dintre aceste drepturi printr-un email la adresa contact@skipper academy.ro sau prin scrisoare recomandata transmisa la sediul nostru social mentionat la articolul 2.1.
12. Consimtamant
Acolo unde consimtamantul este folosit pentru prelucrarea datelor, aveti dreptul de a retrage consimtamantul in orice moment si de a solicita oprirea prelucrarii datelor personale.
Va vom informa despre implicatiile acestui fapt si vom urma optiunile comunicate in acest sens.
13. Schimbari la aceasta politica de informare
In masura in care vom considera ca este necesara o schimbare a regulilor de confidentialitate, vom publica respectivele modificari in aceasta pagina spre informare.